محتوای فایل متصدی پذیرش هتل
⭐️- 225 سوال تستی متصدی پذیرش هتل + پاسخنامه
⭐️- 50 نمونه سوال تستی متصدی پذیرش هتل
⭐️- جزوه آموزشی متصدی پذیرش هتل (21 صفحه)
⭐️- استاندارد آموزش شغل کارمند پذیرش هتل
📌 قیمت منصفانه برای این آزمون اعمال شد
🔔 در راستای تحقق اهداف سایت که دسترسی آسان همه افراد کشور به سوالات فنی و حرفه ای و ارتقاء سطح علمی کشور است، قیمت فایلهای این آزمون با وجود کاملتر بودن نسبت به دیگر سایت ها، بر اساس محتوا و نوع آزمونها تعیین شده است و از سایر سایتها با قیمت منصفانهتری ارائه میشود.
راهنمای خرید فایل سوالات متصدی پذیرش هتل
این صفحه برای دانلود فایل های آزمون است
فایل دانلود شده با فرمت فشرده zip است که برای خارج کردن آن از حالت فشرده نیاز به نصب نرم افزار اضافه نیست
فایل های اصلی با فرمت pdf است که قابلیت چاپ و یا خواندن در موبایل، تبلت و کامپیوتر را دارد
برای خرید از بخش سبز رنگ بالای صفحه بر روی کلید "خرید فایل" کلیک نمایید
پس از آن به صفحه پرداخت بانکی وارد خواهید شد و مبلغ درج شده را پرداخت کنید
پس از پرداخت مبلغ در صورت موفقی بودن تراکنش به صورت اتوماتیک همین صفحه برمیگردید
در بخش سبز رنگ گزینه خرید فایل به دانلود فایل تغییر میکند و می بایست بر روی "دانلود فایل" کلیک کنید
در مراجعه های بعدی برای دانلود فقط لازم است وارد سایت شده باشید
درباره متصدی پذیرش هتل
آزمون متصدی پذیرش هتل (فرانت آفیس) در شاخه بهداشت و ایمنی زیر مجموعه خوشه خدمات فنی و حرفه ای کشور
نمونه سوال های دوره های مختلف فنی و حرفه ای و آزمون آنلاین و آزمون ادواری
کارمند پذیرش هتل از گروه شغلی خدمات است . کارمند پذیرش ضمن آگاهی از سازمان و تشكیلات هتل و بخش پذیرش میهمان (فرانت آفیس) از بخش های صنعت گردشگری نیز اطالع و مهارت باالیی در برقراری ارتباط با میهمانان دارد ، با قدرت بیان و مهارت در فروشندگی می تواند خدمات و اتاق های هتل را به میهمانان معرفی و ارائه نماید . همچنین اطالعات جامعی در مورد هتل و خدمات شهری و جاذبه های دیدنی منطقه دارد و باید از قوانین پذیرش میهمان و قوانین هتلداری آگاه باشد .
اگر شما قصد دارید تا در شاخه کارمند پذیرش هتل (فرانت آفیس) مدرک معتبری دریافت کنید. باید علاوه بر گذراندن دوره های فنی و حرفه ای باید در آزمون مربوطه نیز نمره قبولی را کسب نمایید. نمونه سوالات فرانت آفیس فنی حرفه ای به عنوان منبع برای آشنایی با آزمون و یافتن آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های فنی حرفه ای است.
شايستگي های کارمند پذیرش هتل (فرانت آفیس)
سازماندهی و تجزیه و تحلیل تشكیلات هتل
سازماندهی و تجزیه و تحلیل بخش پذیرش میهمان هتل (فرانت آفیس) و زیر مجموعه های آن
برقراری ارتباط مؤثر با میهمانان و مشتریان هتل
تجزیه و تحلیل بخش های مختلف صنعت گردشگری
پذیرش میهمانان در هتل
انجام امور اجرایی بخش پذیرش میهمان
معرّفی خدمات و اتاق های هتل به میهمانان و مشتریان
پاسخگویی به اطلاعات مورد نیاز میهمانان هتل
اجرای قوانین و مقررات مربوط به هتل ها
کاربرد لوازم و تجهیزات اداری مورد نیاز بخش پذیرش میهمان
مخاطبان این دوره:
دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط
کلیه علاقه مندان به فعالیت در حوزه کارمند پذیرش هتل (فرانت آفیس)
نمونه سوالات تستی کارمند پذیرش هتل (فرانت آفیس) از شما یک حرفه ای می سازد
با وجود آنکه آزمون کارمند پذیرش هتل (فرانت آفیس) فنی حرفه ای، سختی های مربوط به خودش را دارد اما نمونه سوال تستی کارمند پذیرش هتل (فرانت آفیس) این امکان را برای متقاضیان این رشته فراهم می آورد تا با مطالعه این مجموعه علاوه بر سنجیدن مهارت های خود برای شرکت در آزمون، میزان قبولی خود را تا حد بسیار بالایی افزایش دهند.
این نمونه سوالات قابل استفاده برای تمامی داوطلبان و هنرجویانی است که قصد شرکت در دوره های آموزشی ادواری و همچنین آزمون فرانت آفیس هتل فنی حرفه ای را دارد می باشد.
نمونه سوالات تستی متصدی پذیرش هتل (فرانت آفیس) با جواب
نمونه سوالات متصدی پذیرش هتل (فرانت آفیس) با جواب همان گونه که از نامش برمی آید از جمله کامل ترین و تخصصی ترین سوالات تستی است که به همراه جواب در اختیار متقاضیان این رشته قرار داده می شود.
محتویات موجود در این مجموعه از موارد زیر می باشد:
• مهم ترین نمونه سوالات دوره های پیشین
• سوالات تستی آزمون های قبل همراه با جواب
• سوالات آزمون ادواری همراه با جواب
موفقیت شما را در آزمون کارمند پذیرش هتل (فرانت آفیس) آرزومندیم ❤️
نمونه سوالات رایگان متصدی پذیرش هتل
نمونه سوالات رایگان متصدی پذیرش هتل با پاسخنامه
تعریف صحیح و جامع از بک آفیس کدام گزینه است؟
الف) تغییر فروش اتاق و چگونگی ارتباط با خانه داری است.
ب) چگونگی ارتباط میهمان و اطلاعات ورود و خروج او است.
ج) تسهیلات جانبی به میهمان و سیستم گزارش دهی
د) بخشی که با میهمان سر و کار ندارد ولی متصل کننده خواسته های میهمان است. ✔️
کدامیک از گزینه های زیر تعریف صحیحی از توریست می باشد؟
الف) به شخصی گویند که سفر او از ۲۴ ساعت کمتر از ۳ ماه بیشتر نشود.
ب) به شخصی گویند که به قصد کسب درآمد و نه هزینه کردن سفر کند.
ج) به شخصی گویند که سفر او از ۲۴ ساعت کمتر و از یک سال بیشتر نشود. ✔️
د) به شخصی گویند که به قصد هزینه کردن ونه کسب درآمد سفر کند و سفر او از ۴۸ ساعت کمتر و از یک سال بیشتر نشود.
اگر آژانس مسافر را به صورت alacart پذیرش کند هتل موظف به ارائه چه خدماتی به سفر می باشد؟
الف) اتاق + صبحانه + ناهار + شام
ب) اتاق + صبحانه
ج) میهمان محدودیتی در استفاده از امکانات هتل ندارد ✔️
د) اتاق + صبحانه + ناهار یا شام
صندوقدار پذیرش از نظر سازمانی زیر نظر چه واحدی فعالیت می کند؟
الف) امور مالی ✔️
ب) امور اداری
ج) امور حسابداری
د) کاست کنترل
در ایران نرخ اتاق در هتل توسط چه محلی تعیین می گردد؟
الف) اصناف و اماکن
ب) نیروی انتظامی
ج) اتحادیه هتلداران و یا سازمان ایرانگردی و جهانگردی ✔️
د) اتحادیه میهمانپذیران و اصناف
اگر هتل با یک شرکت یا آژانس قرارداد داشته باشد بدهی او به چه حسابی منظور می شود؟
الف) حساب debitors ✔️
ب) حساب بستانکار
ج) به حساب آژانس
د) به حساب هتل
پشتیبانی کننده فرانت آفیس در هتل کدام بخش است؟
الف) بک آفیس ✔️
ب) لاندری
ج) خانه داری
د) روی سرویس
سوالات امتحان پذیرش هتل فنی حرفه ای با جواب
کدام گزینه صحیح نیست؟
الف) کارکنان F.O ملزم به استفاده از لباس فرم نیستند ✔️
ب) پرسنل F.O نباید به میز پذیرش تکیه دهند
ج) هرگز در مقابل میهمان ننشینند
د) در هنگام انجام وظیفه شکایت بحث و جدل نکنند
پرسنل F.O درکدام مورد میتوانند شکایت و بحث نمایند؟
الف) هنگام انجام وظیفه
ب) در مورد کار
ج) کارکنان و سیاست کاری هتل
د) هیچکدام ✔️
توجه مخصوص به دیگران شامل کدام گزینه میشود؟
الف) شخصیت دادن
ب) اهمیت دادن به دیگران
ج) احترام گذاشتن به نظریات دیگران
د) همه موارد ✔️
حداکثر رضایت مشتری چه زمانی تامین می شود؟
الف) تمام نیازهای او برطرف شود
ب) بین عرضه کننده کالا یا خدمات و دریافت کننده این کالا یا خدمات یک توازن وجود داشته باشد. ✔️
ج) زمانی که کارکنان کلیه مهارت های فنی لازم را دارا باشند.
د) زمانی که کارکنان کلیه مهارت های اجتماعی را دارا باشند
رعایت اصول و قواعد ارائه خدمات به میهمانان توام با نظم-ادب-دقت و سرعت عمل راچه میگویند؟
الف) مهارت های ارتباطی
ب) برقراری ارتباط موثر
ج) ارائه حرفه ای خدمت ✔️
د) هیچکدام
در جریان مفقود شدن کلید اتاق میهمان چه کسانی باید در جریان موضوع قرار بگیرند؟
الف) مامور حفاظت
ب) سرپرست خانه داری
ج) تمام افراد باید در جریان قرار بگیرند ✔️
د) رسپشن و اتاقدار مسئول
وظیفه عمده بخش روابط عمومی چیست؟
الف) تشریفات ورود و خروج مهمان
ب) ارتباط با مهمان و کسب نظرات و پیشنهادات ایشان ✔️
ج) ذخیره رزرو و خروج مهمان
د) رسیدگی به حضور و غیاب پرسنل هتل
در صورتی که کسی برای رزرو اتاق به هتل مراجعه کند کدام قسمت تقاضای او را انجام میدهد؟
الف) پذیرش ✔️
ب) اطلاعات
ج) صندوق
د) کانسیرج
در هتل معمولا برای یک نوع اتاق چند نوع نرخ متفاوت وجود دارد؟
الف) یک نوع-حداکثر قیمت
ب) دونوع-حداقل و حداکثر ✔️
ج) سه نوع-حداقل،متوسط،حداکثر
د) چهارنوع-رایگان،حداقل، متوسط، حداکثر