آزمون آنلاین نقشه کشی سازه

آزمون آنلاین تستی نقشه کشی سازه با 590 سوال به همراه پاسخ صحیح

تعداد سوالات 590
بازدید 2092
شرکت‌کننده 83

نمونه سوالات

سوال 1: حداقل اندازه ارتفاع پی چند سانتی متر است

30سانتی متر

40سانتی متر

50سانتی متر

60سانتی متر

سوال 2: آب مورد نیاز بتن به هنگام گرفتن چقدر است

30درصد

40درصد

25درصد

10درصد

سوال 3: برای مقابله با چه نیرویی در نزدیکی تکیه گاه چند چشمه لانه زنبوری را با پلت پر می کنند؟

نیروی فشار

نیروی کششی

نیروی برشی

نیروی خمشی

سوال 4: در یک خرپای مسطح مسطتیلی وتر فوقانی ,در مقابل چه نیرویی مقاوم است؟

فشاری

کششی

برشی

پیچشی

سوال 5: در پلان تیرریزی خرپا تیرهای پوششی با کدام حروف لاتین نمایش داده می شود؟

Truss

Joist

INP

UNP

سوال 6: جهت ایجاد مقاومت ساختمان در مقابل نیروهای افقی (جانبی)مانند باد و زلزله از چه روشی استفاده می کنند؟

ایجاد قالب خمشی

تقویت ستون های کناری

استفاده از بادبند

ایجاد فونداسیون

سوال 7: سیمان فله با چه وسیله ای لز شهر دیگر حمل و نقل میشود

تراک میکسر

کایون و بونکر

فرغون

دامپر

سوال 8: پوشش بتن از روی بتن مگر تا شبکه حصیری کف فندانسیون چند سانت یمتر است

10تا 15

5 تا 3

7تا 3

12 نا10

سوال 9: در چه فاصله ای از تکیه گاه فاصله خاموت های تیر بتن آرمه به حداقل میرسد

1/2دهانه

1/4دهانه

1/5دهانه

1/6دهانه

سوال 10: حداکثر فاصله خاموت ها در نقاط تمرکز فشار در شناژها چند سانتی متر است؟

15 تا 25 سانتی متر

20 تا 30 سانتیمتر

15 تا 30 سانتی متر

40 تا 25 سانتی متر

درباره نقشه کشی سازه

آزمون نقشه کشی سازه در شاخه عمران زیر مجموعه گروه صنعت فنی و حرفه ای کشور

نمونه سوال های دوره های مختلف فنی و حرفه ای و آزمون آنلاین و آزمون ادواری

 

اگر شما قصد دارید تا در شاخه نقشه کشی سازه مدرک معتبری دریافت کنید. باید علاوه بر گذراندن دوره های فنی و حرفه ای باید در آزمون مربوطه نیز نمره قبولی را کسب نمایید. نمونه سوالات نقشه کشی سازه فنی حرفه ای به عنوان منبع برای آشنایی با آزمون و یافتن آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های فنی حرفه ای است.

 

نقشه کش سازه کسی است که ازعهده انجام مهارتهای ترسیم پلان فونداسیون .جزئیات و شناژ و اندازه گذاری و ترسیم نقشه های اسکلت بتنی و فلزی ودتایلهای مرتبط و ترسیم تیرهای مشبک و قابهاو اسکلت بتون آرمه طراحی وپروژه پایان کار و استفاده از نرم افزارهای طراحی برآید.

نقشه کشی سازه مسئولیتی است که بر عهده فردی قرار می گیرد که توانایی و مهارت های لازم مانند : ترسیم پلان فونداسیون و نقشه های اسکلتی (فلزی و بتنی) ، تیر ها و قاب های ساختمانی و در نهایت پایان پروژه را داشته باشد.

فردی که مسئولیت نقشه کشی سازه را برعهده می گیرد باید با تیم همکاری کند و همچنین توانایی کار گروهی داشته باشد و بتواند با گروه به خوبی ارتباط برقرار کند.

البته در کار گروهی معمولا همیشه نظر های موافق و مخالف وجود دارد و مهم این است که هم گروهان بتوانند با هم به یک نظر ثابت برسند و پروژه تا مطابق با هدف خود رو به جلو هدایت کنند.

همانطور که می دانید برای نقشه کشی نمی توان یک فرد را مسئول همه چیز دانست و برای بخش های مختلف ، افراد مختلفی کار می کنند که هدف مشخصی دارند و هرکدام از سایر اتفاق هایی که در بخش های مختلف می افتد خبردار هستند.

همانطور که گفتیم در کار گروهی به مشکلاتی همچون یکسان نبودن نظرات برمی خوریم ولی گروه باید یک دل باشد و بتواند مشکلات را در داخل خود حل کند و به یک تصمیم واحد برسند.

درست است که نقشه کش ها علاقه دارند که آن چیزی که از نظر خودشان درست است را بسازند و رو به جلو هدایت کنند اما باید در نظر داشته باشید که از مهم ترین وظایف یک نقشه کش گوش دادن به حرف کارفرما است.

 

کارفرما دقیقا چه چیزی از طراح سازه می خواهد؟

به جزئیات کار به صورت کامل دقت شود و کیفیت در کار به هیچ عنوان کم نشود. (برای مثال با روبرو شدن با مشکلاتی که انتظارش را ندارد، بخش هایی از پروژه را حذف و اضافه نکند و با کارفرما در ارتباط باشد.)

دریافت هزینه مناسب و حساب شده : کارفرما باید دقیقا بداند که هزینه هایی که می کند صرف چه کاری می شود و این کار ضروری است یا خیر و همچنین طراح سازه باید هزینه معقولی را نسبت به کاری که انجام می دهد دریافت کند.

سرعت بالا : درست است که در برخی از شرایط و مواجه شدن با مشکلات ناگهانی زمان هدر می رود و شاید از زمان تعیین شده کمی فاصله بگیرد ولی کارفرما حق دارد که در زمانی که با طراح سازه هماهنگ کرده است ، کار را اتمام شده ببیند.

دوره نقشه کشی سازه یکی از دوره های محبوب نزد افرادی است که کار با نرم افزار اتوکد را بلد هستند و یا می خواهند آن را یاد بگیرند.

نقشه کشی سازه یکی از شغل هایی بوده است که همواره خواهان داشته است و افرادی که در این حوزه متخصص باشند به هیچ عنوان بیکار نمی مانند و می توانند در شرکت های بزرگ و کوچک شروع به کار کنند.

 

مخاطبان این دوره:

دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط

کلیه علاقه مندان به فعالیت در حوزه نقشه کشی سازه

 

بازار کار

شرکت های ساختمانی

 

نمونه سوالات تستی نقشه کشی سازه از شما یک حرفه ای می سازد

 

با وجود آنکه آزمون نقشه کشی سازه فنی حرفه ای، سختی های مربوط به خودش را دارد اما نمونه سوالات تستی نقشه کشی سازه این امکان را برای متقاضیان این رشته فراهم می آورد تا با مطالعه این مجموعه علاوه بر سنجیدن مهارت های خود برای شرکت در آزمون، میزان قبولی خود را تا حد بسیار بالایی افزایش دهند.

 

 این نمونه سوالات قابل استفاده برای تمامی داوطلبان و هنرجویانی است که قصد شرکت در دوره های آموزشی ادواری و همچنین آزمون نقشه کشی سازه فنی حرفه ای را دارد می باشد.

 

نمونه سوالات تستی نقشه کشی سازه همراه با جواب

 

نمونه سوالات تستی نقشه کشی سازه همراه با جواب همان گونه که از نامش برمی آید از جمله کامل ترین و تخصصی ترین سوالات تستی است که به همراه جواب در اختیار متقاضیان این رشته قرار داده می شود.

 

 محتویات موجود در این مجموعه موارد زیر می باشد:

• مهم ترین نمونه سوالات دوره های پیشین

• سوالات تستی آزمون های قبل همراه با جواب

• سوالات آزمون ادواری همراه با جواب

 

موفقیت شما را در آزمون نقشه کشی سازه آرزومندیم ❤️

ثبت نظر

نظرات ثبت شده

آزمون های مرتبط

آزمون طراحی معماری داخلی

طراحی معماری داخلی

دسته: گروه صنعت | شاخه: عمران

426 سوال با پاسخ
تستی چهار گزینه‌ای با پاسخنامه
آزمون نقشه کشی درجه 2

نقشه کشی درجه 2

دسته: گروه صنعت | شاخه: عمران

2982 سوال با پاسخ
تستی چهار گزینه‌ای با پاسخنامه
آزمون نقشه کشی سازه

نقشه کشی سازه

دسته: گروه صنعت | شاخه: عمران

590 سوال با پاسخ
تستی چهار گزینه‌ای با پاسخنامه
آزمون نقشه کشی معماری

نقشه کشی معماری

دسته: گروه صنعت | شاخه: عمران

957 سوال با پاسخ
تستی چهار گزینه‌ای با پاسخنامه
آزمون اتوکد - AutoCad

اتوکد - AutoCad

دسته: گروه صنعت | شاخه: عمران

505 سوال با پاسخ
تستی چهار گزینه‌ای با پاسخنامه
آزمون آزمون نقشه کشی سازه آزمون آزمایشی آزمون آزمایشی نقشه کشی سازه آزمون آزمایشی فنی و حرفه ای آزمون آنلاین آزمون آنلاین آتلیه آزمون آنلاین نقشه کشی سازه آزمون آنلاین آزمایشی فنی و حرفه ای آزمون آنلاین نقشه کشی سازه آزمون آنلاین نقشه کشی سازه آزمون آنلاین فنی و حرفه ای آزمون تستی آزمون تستی نقشه کشی سازه آزمون دوره های چاپ آزمون دوره های فنی و حرفه ای آزمون فنی و حرفه ای آزمون من آزمون مهارت های فنی و حرفه ای امتحان تستی امتحان تستی نقشه کشی سازه نقشه کشی سازه نمونه سوالات آزمون نقشه کشی سازه فنی و حرفه ای با جواب دانلود نمونه سوالات نقشه کشی سازه فنی حرفه ای نمونه سوالات نقشه کشی سازه فنی و حرفه ای نمونه سوالات نقشه کشی سازه ارشاد کتاب مجموعه سوالات نقشه کشی سازه دانلود رایگان کتاب نقشه کشی سازه خرید کتاب نقشه کشی سازه نمونه سوالات آزمون نقشه کشی سازه فنی و حرفه ای نمونه سوالات تستی نقشه کشی سازه با جواب رایگان نمونه سوالات آزمون ادواری نقشه کشی سازه نمونه سوالات فنی حرفه ای نقشه کشی سازه آزمون عملی نقشه کشی سازه آزمون آنلاین نقشه کشی سازه فنی و حرفه ای سوالات فنی و حرفه ای آزمون فنی و حرفه ای